The Lancaster at War
Το Avro Lancaster ήταν το βασικό βομβαρδιστικό της Βρετανίας στον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο κατά της ναζιστικής Γερμανίας. Η ταινία παρουσιάζει τις δυνατότητες του Lancaster και το εξαιρετικό του ιστορικό υπηρεσιών, όπως τις ακριβείς επιδρομές σε στόχους "V". Μέσα από αρχειακό υλικό και συνεντεύξεις επιζώντων πληρωμάτων, τιμά το θάρρος και την αποφασιστικότητα των απλών ανθρώπων.
Το Avro Lancaster έχει περιγραφεί ως το εξαιρετικό βομβαρδιστικό του Β' Παγκοσμίου Πολέμου. Σε μια εποχή που οι στρατοί του Χίτλερ είχαν διαδώσει το ναζιστικό δόγμα και αυτοκρατορία σε όλη την κατεχόμενη Ευρώπη, τα βαριά βομβαρδιστικά ήταν το μόνο μέσο για να μεταφέρουν την επίθεση πίσω στην καρδιά των Ναζί. Περιγράφουμε λεπτομερώς τις δυνατότητες του Lancaster και το εξαιρετικό του ιστορικό υπηρεσιών, το οποίο περιλάμβανε τη συμμετοχή σε επιδρομές ακριβείας εναντίον θέσεων εκτόξευσης των όπλων V του Χίτλερ. Ενσωματώνοντας προσεκτικά ερευνημένο αρχειακό και κινηματογραφικό υλικό με αποκλειστικές συνεντεύξεις επιζώντων πληρωμάτων του Lancaster, το "The Lancaster at War" θα προσελκύσει όλους όσους εκτιμούν το πνεύμα, την αντοχή και το θάρρος των απλών ανθρώπων.