Μια Συμμορία Διαφορετική
O 17χρονος Σαμ πάει λύκειο, όπως όλοι οι συνομήλικοί του. Με μία διαφορά: Ο Σαμ είναι καθηλωμένος σε αναπηρικό αμαξίδιο. Η άφιξη ενός νέου μαθητή, του Βενσάν, αλλάζει τα πάντα. Η παρέα αποφασίζει να ευαισθητοποιήσει τον κόσμο σχετικά με την έλλειψη προσβασιμότητας και ενδιαφέροντος που υπομένουν καθημερινά.
O 17χρονος Σαμ πάει λύκειο, όπως όλοι οι συνομήλικοί του. Με μία διαφορά: Ο Σαμ είναι καθηλωμένος σε αναπηρικό αμαξίδιο. Έχει μεγαλώσει με τη μητέρα του, τη Νίνα. Η άφιξη ενός νέου μαθητή, του Βενσάν, κάνει τον Σαμ να συνειδητοποιήσει τις αδικίες που βιώνει ο ίδιος και οι διαφορετικοί φίλοι του: Η Λίλα, η οποία έχει σύνδρομο Άσπεργκερ, και ο Τομ, που έχει προβλήματα ακοής. Η παρέα αποφασίζει να ευαισθητοποιήσει τον κόσμο σχετικά με την έλλειψη προσβασιμότητας και ενδιαφέροντος που υπομένουν καθημερινά. Στόχος τους, να αγγίξουν τη συνείδηση του κόσμου, χωρίς να υποκύψουν στην αυτολύπηση.