Χωρίς Όριο με τον Κρις Χέμσγουορθ
Ο Κρις έχει μια αποστολή: θέλει να ζήσει μια καλύτερη και μακροβιότερη ζωή. Με τη βοήθεια κορυφαίων επιστημόνων, περνά από έξι επικές δοκιμασίες, για να δοκιμάσει στο έπακρο μυαλό και σώμα.
Ο Κρις Χέμσγουορθ έχει μια επική αποστολή: να ανακαλύψει πώς μπορεί να ζήσει μια καλύτερη και μακροβιότερη ζωή. Με τη βοήθεια ειδικών παγκόσμιας κλάσης, της οικογένειας και των φίλων του, ξεκινά μια σειρά απίστευτων δοκιμασιών, για να δοκιμάσει τα όριά του και να ανακόψει τις ασθένειες του γήρατος, προτού τον καταβάλουν. Σε αυτήν τη συναρπαστική σειρά από τον παραγωγό Ντάρεν Αρονόφσκι, ο Κρις ανακαλύπτει πώς μπορούμε να ξεκλειδώσουμε τη δυναμική μας, για να μείνουμε σε καλύτερη φόρμα, πιο υγιείς και πιο ευτυχισμένοι σε όλη μας τη ζωή.
Ο Κρις μαθαίνει να δαμάζει το άγχος του, ενώ επιχειρεί έναν τρομακτικό περίπατο πάνω σε γερανό.
Ο Κρις ανακαλύπτει πώς οι μυς τον βοηθούν να ζήσει περισσότερο με μια επική αναρρίχηση σε σχοινί.
Ο Κρις πάντα προσπαθούσε να κρατά υγιές το σώμα του. Τώρα είναι ώρα να προκαλέσει το μυαλό του.