Ταξιδεύοντας για να παραστεί στην εκτέλεση του δολοφόνου του γιου της, μια μητέρα ταλαντεύεται ανάμεσα στη δίψα για εκδίκηση και στην πιθανότητα επανασύνδεσης με την αποξενωμένη της κόρη, δοκιμάζοντας τα όρια της συγχώρεσης.