The Empty Man
Μετά τη μυστηριώδη εξαφάνιση μιας ομάδας εφήβων, ο Τζέιμς Λασόμπρα (Τζέιμς Μπατζ Ντέιλ), ένας πρώην αστυνομικός με προβλήματα, αναλαμβάνει να ερευνήσει την υπόθεση. Ακολουθώντας στοιχεία που ίσως συνδέουν μια αποκρυφιστική ομάδα με έναν τρομακτικό τοπικό θρύλο, σύντομα συνειδητοποιεί ότι η ζωή του, κι η ζωή των κοντινών του ανθρώπων, κινδυνεύει.
Το «The Empty Man» είναι μια ταινία μεταφυσικού τρόμου γεμάτη δράση, αγωνία και απόλυτη φρίκη! Έφηβοι από μια μικρή κεντροδυτική πόλη αρχίζουν να εξαφανίζονται μυστηριωδώς και οι ντόπιοι υποψιάζονται πως οι εξαφανίσεις ίσως συνδέονται με έναν τρομακτικό τοπικό θρύλο. Ενώ έχει αποσυρθεί, ο Τζέιμς Λασόμπρα (Τζέιμς Μπατζ Ντέιλ), ένας πρώην αστυνομικός που ακόμα δεν έχει συνέλθει μετά τον θάνατο της συζύγου και του γιου του, αρχίζει να ερευνά τα γεγονότα που συγκλόνισαν την κοινότητα. Τα πράγματα παίρνουν μια παράξενη τροπή όταν ο Λασόμπρα ανακαλύπτει μια μυστική ομάδα αποκρυφιστών που προσπαθούν να καλέσουν μια φρικτή, μυστικιστική οντότητα. Σύντομα, ο Λασόμπρα συνειδητοποιεί ότι η ζωή του, και η ζωή των κοντινών του ανθρώπων, κινδυνεύει, σε αυτό το αγωνιώδες θρίλερ. Στην ταινία «The Empty Man» πρωταγωνιστούν επίσης οι Μάριν Άιρλαντ, Στίβεν Ρουτ, Ρον Κάναντα, Ρόμπερτ Αραμάγιο, Τζόελ Κόρτνεϊ και Σάσα Φρόλοβα. Σκηνοθετεί ο Ντέιβιντ Πράιορ, με δικό του σενάριο βασισμένο στο βιβλίο του Κάλεν Μπαν.