Οικογένεια Προς Ενοικίαση
Σε αυτήν τη συγκινητική ταινία, ο Μπρένταν Φρέιζερ υποδύεται έναν Αμερικανό ηθοποιό στο Τόκιο που παλεύει να βρει νόημα στη ζωή του, μέχρι που αναλαμβάνει μια ασυνήθιστη δουλειά σε μια ιαπωνική υπηρεσία "ενοικίασης οικογένειας", παίζοντας ρόλους αντικαταστατών για αγνώστους. Καθώς βυθίζεται στους κόσμους των πελατών του, δημιουργεί αληθινές σχέσεις και ανακαλύπτει ξανά το νόημα της ζωής και τη γαλήνια ομορφιά της ανθρώπινης σύνδεσης.
Η ταινία Οικογένεια Προς Ενοικίαση διαδραματίζεται στο σύγχρονο Τόκιο και ακολουθεί έναν Αμερικανό ηθοποιό, τον οποίο υποδύεται ο Μπρένταν Φρέιζερ, που παλεύει να βρει κάποιον σκοπό στη ζωή του, μέχρι που αναλαμβάνει μια ασυνήθιστη δουλειά: να εργάζεται για μια ιαπωνική υπηρεσία "ενοικίασης οικογένειας", παίζοντας ρόλους αντικαταστατών για αγνώστους. Καθώς βυθίζεται στους κόσμους των πελατών του, αρχίζει να δημιουργεί αληθινές σχέσεις που θολώνουν τα όρια ανάμεσα στην ερμηνεία και την πραγματικότητα. Αντιμέτωπος με τα ηθικά διλήμματα της δουλειάς του, ξαναβρίσκει τον σκοπό, την αίσθηση του ανήκειν και τη γαλήνια ομορφιά της ανθρώπινης σύνδεσης.