Little Miss Sunshine
Όταν τυχαία μια αδέξια επτάχρονη καλείται να διαγωνιστεί σε έναν διαγωνισμό ομορφιάς, η απροσάρμοστη οικογένειά της σπεύδει στο κατόπι της.