Οι Ερασιτέχνες
Ο Βενσάν Πικέ και ο Αλμπάν Μπιρν, δύο ναυάγια της ζωής, έπειτα από μια παρεξήγηση, αποκαλύπτουν μια συνωμοσία και παγιδεύονται στον κόσμο του οργανωμένου εγκλήματος. Είναι η αρχή μιας τρελής και χαοτικής περιπέτειας γεμάτης κινδύνους και δολοπλοκίες. Ωστόσο, ενώ προσπαθούν απελπισμένα να σώσουν τη ζωή τους, τσακώνονται ασταμάτητα.
Ο Βενσάν Πικέ, στα τριάντα του, δουλεύει σε μια υπηρεσία της νομαρχίας της Μερτ-ε-Μοζέλ. Η σύντροφός του Λουίζ, που τυχαίνει να είναι και αφεντικό του, μόλις τον έχει παρατήσει. Ο 45χρονος Αλμπάν Μπιρν ζει ακόμα με τη μητέρα του και παραδίδει την αλληλογραφία στο κτίριο. Ένα πρωί, η άχαρη ζωή του Βενσάν και του Αλμπάν ανατρέπεται, όταν έπειτα από μια παρεξήγηση, αποκαλύπτουν μια σκευωρία που απειλεί να μπλέξει τη μικρή τους πόλη σε πολιτικό και οικονομικό σκάνδαλο. Τότε, βρίσκονται παγιδευμένοι στον κόσμο που οργανωμένου εγκλήματος, έναν κόσμο που ο Βενσάν θα απέφευγε με χαρά, αλλά στον οποίο ο Αλμπάν, λάτρης των ταινιών δράσης, είναι πρόθυμος να εμπλακεί. Προκειμένου να σωθούν οι ίδιοι και η πόλη τους, θα πρέπει να παραμείνουν ενωμένοι, παρότι οι προσωπικότητές τους είναι ασύμβατες.