Huellas Del Samurai, Las
Μετά από αιώνες σιωπής, μια ομάδα ανθρώπων από την παραθαλάσσια πόλη Κόρια ντελ Ρίο ανακαλύπτει ότι ένα από τα κλειδιά της ιστορίας της βρίσκεται στις μακρινές χώρες της Ανατολής, στη ζωή ενός σαμουράι που αναζητά εξιλέωση.