Scream Queens
Το Scream Queens είναι μια σειρά κωμωδίας-τρόμου με αυτοτελή επεισόδια των Ράιαν Μέρφι, Μπρατ Φαλτσούκ, Ίαν Μπρέναν και Ντάντε ντι Λορέτο. Ο πρώτος κύκλος περιστρέφεται γύρω από μια πανεπιστημιούπολη που συγκλονίζεται από μια σειρά δολοφονιών.