The Ultimate Collection
Αυτή είναι η απόλυτη συλλογή κλασικής ροκ, με θρυλικές ερμηνείες των πιο καθοριστικών κομματιών του είδους. Δείτε τους Asia να ερμηνεύουν το "Heat of the Moment" και την αρχική σύνθεση των Free να παραδίδει μια δυνατή εκτέλεση του "Alright Now" σε μια γιορτή της ιστορίας της ροκ.