Φραγκίσκος: Ο Πάπας των Ανθρώπων - Αφιέρωμα ABC News
Η ζωή και τα επιτεύγματα του Πάπα Φραγκίσκου, από την ιερατεία του στην Αργεντινή μέχρι την ανάδειξή του σε επικεφαλής της εκκλησίας στη Ρώμη.