Μουμιο-Μπελάδες 2
Η Έιμι προετοιμάζεται για τον γάμο του πατέρα της με τον αρραβωνιαστικό του, Καρλ, που θα έχει θέμα το Χάλοουιν. Όμως, η Έιμι, ο Γκίλμπερτ και ο Μάρσαλ ανακαλύπτουν ότι ο φίλος τους – μια μούμια που ονομάζεται Χάρολντ – και η αγαπημένη του Ρόουζ ίσως βρίσκονται σε κίνδυνο.
Η Έιμι προετοιμάζεται για τον γάμο του πατέρα της με τον αρραβωνιαστικό του, Καρλ, που θα έχει θέμα το Χάλοουιν. Όμως, η Έιμι, ο Γκίλμπερτ και ο Μάρσαλ ανακαλύπτουν ότι ο φίλος τους – μια μούμια που ονομάζεται Χάρολντ – και η αγαπημένη του Ρόουζ ίσως βρίσκονται σε κίνδυνο. Ο Στόμπεκ, μία σατανική μούμια που κρατάει μία χιλιετή έχθρα απέναντι στον Χάρολντ, τον καλύτερο φίλο του που μετατράπηκε σε φανατικό αντίπαλο, ξυπνά ξαφνικά ζητώντας εκδίκηση. Με τη βοήθεια του υπνωτισμένου του υπηρέτη, Λάρι, ο Στόμπεκ απαγάγει τη Ρόουζ, ενώ η Έιμι μαζί με τον Γκίλμπερτ, τον Μάρσαλ, την Μπάζι και τον Χάρολντ πρέπει να επιστρατεύσουν για άλλη μία φορά τις ικανότητές τους για να τη σώσουν και να τη φέρουν πίσω στο παρόν πριν χάσει τον γάμο.