Barry & Joan
Οι Μπάρι και Τζόαν Γκράνθαμ, Βρετανοί εκκεντρικοί, ενσαρκώνουν την κληρονομιά του Βοντβίλ για περισσότερα από 70 χρόνια. Από το 1948, δίδαξαν, χόρεψαν και έπαιξαν δίπλα σε σπουδαίους Βρετανούς του κινηματογράφου και του θεάτρου. Ως οι τελευταίοι της εποχής τους, προσπαθούν παθιασμένα να μεταδώσουν την κληρονομιά του Βοντβίλ σε μελλοντικές γενιές.