Ναρκωτικά Α.Ε.
Ναρκωτικά: Μια βιομηχανία πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων που τροφοδοτεί το έγκλημα και τη βία όσο καμία άλλη ουσία στον πλανήτη. Μετατρέποντας τους ηγέτες των καρτέλ σε δισεκατομμυριούχους, η παράνομη βιομηχανία ναρκωτικών παρέχει επίσης ζωτικό εισόδημα σε εκατοντάδες χιλιάδες φτωχούς εργάτες σε όλο τον κόσμο.
Μια νέα γενιά χρηματιστών στρέφεται σε ένα ναρκωτικό που ανεβάζει την απόδοσή τους στη δουλειά.
Η χιπ χοπ, μια επικερδής βιομηχανία, εκμεταλλεύεται τους δεσμούς της με τη βιομηχανία ναρκωτικών.
Σε αυτό το επεισόδιο, το Ναρκωτικά ΑΕ ασχολείται με τη βιομηχανία πορνό του Λος Άντζελες.
Στις ανοιξιάτικες διακοπές χιλιάδες Αμερικανοί φοιτητές πάνε στο Κανκούν κι αναζητούν ναρκωτικά.
Δύο φυλακές με αυστηρές πολιτικές για τα ναρκωτικά, αλλά οι τρόφιμοι βρίσκουν τρόπους να τα φέρνουν.
Οι έμποροι κοκαΐνης της Νέας Υόρκης μαθαίνουν ότι η αλυσίδα εφοδιασμού δεν είναι τόσο ισχυρή.
Έμποροι, μπάτσοι και ομοσπονδιακοί του Ντιτρόιτ καταλαμβάνουν τη σκηνή ρέιβ πριν το Χάλοουιν.
Οι μπάτσοι του Πίτσμπεργκ καταπολεμούν την ηρωίνη και επίδοξοι έμποροι θέλουν να χωθούν στην αγορά.
Έμποροι, χρήστες και αστυνομικοί εμπλέκονται στο βρόμικο μικρό μυστικό του κόσμου της τεχνολογίας.
Η χρήση ηρωίνης στο Στάτεν Άιλαντ αυξάνεται καθώς νεαροί χρήστες αφήνουν τα χάπια για την πρέζα.
Η κοκαΐνη συνδέεται με την Ευρώπη. Που σημαίνει τρομακτική βόλτα από τον Αμαζόνιο στο Άμστερνταμ.