Logan
Στο προσεχές μέλλον, οι προσπάθειες του Λόγκαν να κρυφτεί στα σύνορα με το Μεξικό με τον άρρωστο Καθηγητή Χ ανατρέπονται όταν φτάνει ένας νεαρός μεταλλαγμένος καταδιώκεται από σκοτεινές δυνάμεις.