O Chevalier
Εμπνευσμένη από την ιστορία του συνθέτη Ζοζέφ Μπουλόν, Ιππότη του Αγίου Γεωργίου. Ο Μπουλόν, νόθος γιος μιας Αφρικανής και ενός ιδιοκτήτη φυτείας, ανέρχεται στην κορυφή της γαλλικής κοινωνίας ως βιολιστής-συνθέτης και ξιφομάχος. Η άνοδός του ολοκληρώνεται με έναν ερωτικό δεσμό καταδικασμένο να αποτύχει και με μια διαμάχη με τη Μαρία Αντουανέτα.