Τα Μάτια της Τάμι Φέι
Η ταινία «Τα Μάτια της Τάμι Φέι» είναι μια κοντινή ματιά στην παράδοξη άνοδο, πτώση και εξιλέωση της τηλευαγγελίστριας Τάμι Φέι Μπέικερ (Τζέσικα Τσάστεϊν). Τις δεκαετίες του ‘70 και του ’80, η Τάμι Φέι και ο Τζιμ Μπέικερ (Άντριου Γκάρφιλντ) δημιούργησαν ένα αναπτυσσόμενο θρησκευτικό τηλεοπτικό δίκτυο και ένα θεματικό πάρκο - ώσπου ανταγωνισμοί, οικονομικές παρανομίες και σκάνδαλα γκρέμισαν την αυτοκρατορία τους.
Η ταινία «Τα Μάτια της Τάμι Φέι» είναι μια κοντινή ματιά στην παράδοξη άνοδο, πτώση και εξιλέωση της τηλευαγγελίστριας Τάμι Φέι Μπέικερ (Τζέσικα Τσάστεϊν). Τις δεκαετίες του ‘70 και του ’80, η Τάμι Φέι και ο Τζιμ Μπέικερ (Άντριου Γκάρφιλντ) κατόρθωσαν να ανέλθουν από την ταπεινή ανωνυμία και να δημιουργήσουν το μεγαλύτερο παγκοσμίως θρησκευτικό τηλεοπτικό δίκτυο και θεματικό πάρκο. Ανταγωνισμοί, οικονομικές παρανομίες και σκάνδαλα γκρέμισαν την αυτοκρατορία τους. Αρχικά, τους λάτρεψαν για τα μηνύματα αγάπης, αποδοχής και ευημερίας. Στο μεταξύ, η Τάμι Φέι έγινε διάσημη για τις μοναδικές της βλεφαρίδες, τον χαρακτηριστικό τρόπο που τραγουδούσε και την επιθυμία της να αγκαλιάσει ανθρώπους όλων των κοινωνικών στρωμάτων. Εντούτοις, οικονομικές ατασθαλίες, δολοπλοκίες, ανταγωνισμοί και σκάνδαλα κατέστρεψαν την προσεκτικά δημιουργημένη αυτοκρατορία.