Τα Μυαλά που Κουβαλάς
Όταν η εντεκάχρονη Ράιλι μετακομίζει σε μια νέα πόλη, τα συναισθήματά της τη βοηθούν να προσαρμοστεί. Η Χαρά, o Φόβος, ο Θυμός, η Αηδία, η Λύπη συνεργάζονται, αλλά όταν η Χαρά και η Λύπη χάνονται, πρέπει να ταξιδέψουν σε παράξενα μέρη για να επιστρέψουν.