Ant-Man και Wasp: Κβαντομανία
Οι υπερήρωες Σκοτ Λανγκ και Χόουπ βαν Ντάιν επιστρέφουν για να συνεχίσουν τις περιπέτειές τους ως Αντ-Μαν και Σφήκα. Μαζί με τους γονείς της Χόουπ Χανκ Πιμ και Τζάνετ βαν Ντάιν και την κόρη του Σκοτ, Κάσι Λανγκ, εξερευνούν το Κβαντικό Βασίλειο, αλληλεπιδρώντας με νέα πλάσματα και ξεκινώντας μια περιπέτεια που θα τους ωθήσει πέρα απ’ τα όρια.