Όταν ο Κεραυνός Μακουίν και ο καλύτερός του φίλος ο Μπάρμπας αγωνίζονται στο Παγκόσμιο Γκραν Πρι, ο δρόμος είναι γεμάτος με αστείες εκπλήξεις, ειδικά όταν ο Μπάρμπας παγιδεύεται σε μια περιπέτεια διεθνούς κατασκοπίας.
Το κορυφαίο αγωνιστικό αυτοκίνητο, ο Κεραυνός Μακούιν (Όουεν Γουίλσον), και ο ασύγκριτος γερανός, ο Μπάρμπας (Larry the Cable Guy) μεταφέρουν τη φιλία τους στον δρόμο από το Μπουζί της Ωραίας Ελένης και κατευθύνονται στο εξωτερικό για να αγωνιστούν στο πρώτο Παγκόσμιο Γκραν Πρι που θα καθορίσει το πιο γρήγορο αυτοκίνητο του κόσμου. Όμως, ο δρόμος για τον τίτλο είναι γεμάτος πολλές λακκούβες, παρακάμψεις και ξεκαρδιστικές εκπλήξεις, όταν ο Μπάρμπας μπλεχτεί σε μια συναρπαστική περιπέτεια από μόνος του: τη διεθνή κατασκοπία.