Crush
Όταν μια νεαρή επίδοξη καλλιτέχνιδα αναγκάζεται να ενταχθεί στην ομάδα στίβου του σχολείου της, βρίσκει την ευκαιρία να κυνηγήσει ένα κορίτσι με το οποίο είναι ερωτευμένη εδώ και καιρό. Όμως σύντομα ερωτεύεται μια άλλη συναθλήτριά της κι ανακαλύπτει το πώς είναι η αληθινή αγάπη.