High Fidelity
Μια διαφορετική εκδοχή του ομότιτλου βιβλίου του Νικ Χόρνμπι που κυκλοφόρησε το 1995, με επίκεντρο τη Ρομπ, μια ιδιοκτήτρια δισκοπωλείου που θυμάται τις παλιές της σχέσεις μέσα από τη μουσική και την ποπ κουλτούρα.