Πολύ Σκληρός για να Πεθάνει Σήμερα
Ο Μπρους Γουίλις επιστρέφει στη δράση, στη συναρπαστική, συγκλονιστική, εκπληκτική δράση, ως Τζον Μακλέιν, ο ηρωικός αστυνομικός της Νέας Υόρκης που έχει το μοναδικό ταλέντο να βρίσκεται στο λάθος μέρος τη σωστή στιγμή.