Αρμαγεδδών
Όταν η ΝΑΣΑ συνειδητοποιεί ότι απομένουν 18 μέρες πριν καταστραφεί η Γη από πρόσκρουση με μετεωρίτη, στο μέγεθος της πολιτείας του Τέξας, έχουν μόνο μία επιλογή ―την αποστολή μιας ετερόκλητης ομάδας σκληροτράχηλων τεχνικών που θα τρυπήσουν τον αστεροειδή και θα ρίξουν μια πυρηνική εκρηκτική κεφαλή στο κέντρο του.
Όταν ο διοικητής της ΝΑΣΑ, Νταν Τρούμαν, συνειδητοποιεί ότι απομένουν 18 μέρες πριν καταστραφεί η Γη από πρόσκρουση με έναν μετεωρίτη στο μέγεθος της πολιτείας του Τέξας, η επιλογή είναι μόνο μία―να επιστρατεύσει την ιδιόρρυθμη ομάδα τεχνικών και γεολόγων του τεχνικού στην εξόρυξη πετρελαίου Χάρι Στάμπερ. Σύντομα εκτοξεύουν τον Χάρι και την ομάδα του στο διάστημα. Η αποστολή τους είναι να τοποθετήσουν μια πυρηνική εκρηκτική κεφαλή στο κέντρο του μετεωρίτη πριν αφανίσει τη Γη.