Μετα-Μορφωμένοι Πράκτορες
Ο σούπερ κατάσκοπος Λανς Στέρλινγκ (Γουίλ Σμιθ) και ο επιστήμονας Γουόλτερ Μπέκετ (Τομ Χόλαντ) συνεργάζονται για να σώσουν τον κόσμο όταν ο Λανς μεταμορφώνεται άθελά του σε ένα γενναίο, άγριο, μεγαλοπρεπές... περιστέρι!
Σε αυτήν την κωμωδία κινουμένων σχεδίων, ο σούπερ κατάσκοπος Λανς Στέρλινγκ (Γουίλ Σμιθ) και ο επιστήμονας Γουόλτερ Μπέκετ (Τομ Χόλαντ) είναι ακριβώς αντίθετοι. Ο Λανς είναι ευγενικός, εύπλαστος και αυθόρμητος. Ο Γουόλτερ δεν είναι τίποτα από τα παραπάνω. Αλλά αυτό το απίθανο δίδυμο πρέπει να συνεργαστεί στην απόλυτη αποστολή διάσωσης του κόσμου, όταν ένα πείραμα «βιοδυναμικής απόκρυψης» μεταμορφώνει τον Λανς σε ένα γενναίο, άγριο, μεγαλοπρεπές... περιστέρι!