Eternals
Το "Eternals" των Marvel Studios ακολουθεί μια ομάδα ηρώων από το υπερπέραν των άστρων που προστατεύουν τη Γη από την αυγή της ανθρωπότητας. Όταν οι Παρεκκλίνοντες, τερατώδη πλάσματα που θεωρούνταν από καιρό ξεχασμένα στην ιστορία επιστρέφουν μυστηριωδώς, οι Αθάνατοι αναγκάζονται να επανενωθούν προκειμένου να υπερασπιστούν ξανά τους ανθρώπους.
Η ταινία "Eternals" των Marvel Studios καλωσορίζει μια νέα συναρπαστική ομάδα σούπερ ηρώων στο κινηματογραφικό σύμπαν της Marvel. Η επική ιστορία, που εκτείνεται χιλιάδες χρόνια, ακολουθεί μια ομάδα αθάνατων ηρώων από το υπερπέραν των άστρων που προστατεύουν την ανθρωπότητα από την αυγή του χρόνου. Όταν ο αρχαιότερος εχθρός της ανθρωπότητας, οι Παρεκκλίνοντες, επιστρέφουν μυστηριωδώς, οι Αθάνατοι αναγκάζονται να βγουν από την αφάνεια και πρέπει να επανενωθούν για να υπερασπιστούν και πάλι τους κατοίκους της Γης - Ορισμένες ακολουθίες ή μοτίβα φωτός που αναβοσβήνουν ενδέχεται να επηρεάσουν τους φωτοευαίσθητους θεατές.