Fantastic Four
Μια νεαρή ιδιοφυΐα φτιάχνει μια πύλη σε άλλη διάσταση με τη βοήθεια φίλων και συναδέλφων, αλλά ένα ατύχημα αφήνει τον έναν αποκλεισμένο και τους άλλους μεταλλαγμένους με ασυνήθιστες δυνάμεις. Τέσσερα χρόνια μετά, ο εγκλωβισμένος θριαμβευτής επιστρέφει ως μεγαλομανής κατακτητής, και οι υπόλοιποι πρέπει να αφήσουν στην άκρη τις διαφορές τους για να τον σταματήσουν ως Fantastic Four.