Fantastic Four: Η Άνοδος του Silver Surfer
Οι Fantastic Four αντιμετωπίζουν τη μεγαλύτερη πρόκληση, καθώς ο αινιγματικός, διαγαλαξιακός αγγελιοφόρος, ο Silver Surfer, έρχεται στη Γη για να την προετοιμάσει για την καταστροφή.