Φιλεχθροί
Το Frenemies ακολουθεί τις ζωές τριών τελείως διαφορετικών παρεών, που αντιμετωπίζουν τις προκλήσεις της φιλίας. Οι ζωές και οι δρόμοι τους διασταυρώνονται και στο τέλος ανακαλύπτουν τι σημαίνει πραγματική φιλία.
Το Frenemies ακολουθεί τις ζωές από τρεις τελείως διαφορετικές παρέες φίλων, που αντιμετωπίζουν τις προκλήσεις της φιλίας. Οι ζωές και οι δρόμοι τους διασταυρώνονται και στο τέλος πρέπει να μάθουν να λύνουν τις διαφορές τους και να ανακαλύψουν τι σημαίνει πραγματική φιλία.