Fresh
Το Fresh ακολουθεί τη Νόα, η οποία γνωρίζει τον σαγηνευτικό Στιβ σε ένα παντοπωλείο και - δεδομένης της απογοήτευσής της από τις εφαρμογές γνωριμιών - τολμάει και του δίνει το τηλέφωνό της. Μετά το πρώτο ραντεβού τους, η Νόα είναι γοητευμένη και δέχεται την πρόσκληση του Στιβ σε ένα ρομαντικό σαββατοκύριακο, όπου ανακαλύπτει ότι ο νέος εραστής της έκρυβε κάποια ιδιαίτερα γούστα.