Το Μενού
Ένα νεαρό ζευγάρι ταξιδεύει σε ένα πριβέ εστιατόριο ενός απομονωμένου νησιού, όπου ο σεφ έχει ετοιμάσει ένα ακριβό, υπερπολυτελές μενού. Σύντομα, όμως, γίνεται σαφές ότι οι καλεσμένοι του δείπνου θα έρθουν αντιμέτωποι συγκλονιστικές εκπλήξεις σε αυτή τη μαύρη κωμωδία που γράφτηκε από τους Σεθ Ρέις & Γουίλ Τρέισι και σκηνοθετήθηκε από τον Μαρκ Μάιλοντ.
Η Μάργκο και ο Τάιλερ, ένα νεαρό ζευγάρι, ταξιδεύουν σε ένα πολυτελές, απομακρυσμένο, παραθαλάσσιο νησί για να δειπνήσουν σε ένα πριβέ εστιατόριο, όπου ένας μυστηριώδης σεφ έχει ετοιμάσει ένα υπερπολυτελές, ακριβό μενού. Σύντομα, όμως, γίνεται σαφές ότι οι υπερφίαλοι, κακομαθημένοι καλεσμένοι του δείπνου πρόκειται να έρθουν αντιμέτωποι με συγκλονιστικές εκπλήξεις. Ο καταναλωτισμός αποκτά ένα ξεκαρδιστικά τρομακτικό νόημα σε αυτή τη μαύρη κωμωδία, στην οποία συμμετέχουν οι Χονγκ Τσάου, Τζάνετ ΜακΤίρ, Τζούντιθ Λάιτ και Τζον Λεγκουιζάμο σε ένα all-star καστ. Τη σκηνοθεσία του "Το Μενού" υπογράφει ο Μαρκ Μάιλοντ, ενώ το σενάριο υπογράφουν οι Σεθ Ρέις & Γουίλ Τρέισι.