Μιούζικαλ στο Σχολείο 3: Η Αποφοίτηση
Το Μιούζικαλ στο Σχολείο φτάνει στη χρονιά της αποφοίτητησης. Ο Τρόι και η Γκαμπριέλα παλεύουν με την ιδέα να βρεθούν σε ξεχωριστά πανεπιστήμια. Οι Αγριόγατες οργανώνουν ένα μιούζικαλ για τις εμπειρίες, τις ελπίδες, τους φόβους και το μέλλον τους.
Είναι ώρα να απολαύσετε το Μιούζικαλ στο Σχολείο με το Μιούζικαλ στο Σχολείο 3: Η Αποφοίτηση! Το υπερθέαμα σάς προσφέρει απόλαυση από την αρχή ως το τέλος! Ήρθε η ώρα της αποφοίτησης για τον Τρόι, την Γκαμπριέλα, τη Σάρπεϊ, τον Τσαντ, τον Ράιαν και την Τέιλορ. Η σκέψη του να πάρουν διαφορετικούς δρόμους αφού φύγουν από το σχολείο βάζει σε σκέψεις την ομάδα που πρέπει να κάνει κάτι που θα θυμάται για πάντα. Μαζί με την υπόλοιπη ομάδα, οργανώνουν ένα εαρινό μιούζικαλ που αντιπροσωπεύει τις ελπίδες και τους φόβους τους για το μέλλον αλλά και τις εμπειρίες τους. Με την αποφοίτηση να πλησιάζει και τα σχέδια για το πανεπιστήμιο, τι θα απογίνουν τα όνειρα, η αγάπη και οι φιλίες της παρέας; Μάθετε τι θα συμβεί στους αγαπημένους σας χαρακτήρες στο Μιούζικαλ στο Σχολείο 3: Η Αποφοίτηση! Είναι μια γιορτή που θα αγαπήσει όλη η οικογένεια!