Χάνα Μοντάνα: Η Ταινία
Η Μάιλι Στιούαρτ επιστρέφει στην ιδιαίτερη πατρίδα της, στο Τενεσί, όπου χωρίς τις πολυτέλειες που απολάμβανε ως Χάνα Μοντάνα, μπαίνει σε μία διαδικασία αυτογνωσίας.
Ετοιμαστείτε να θαμπωθείτε από την τεράστια κινηματογραφική επιτυχία της Disney «Χάνα Μοντάνα: Η Ταινία» - γεμάτη με γέλιο, περιπέτεια, οικογενειακή διασκέδαση και υπέροχη μουσική! Ελάτε μαζί μας και δείτε τη Χάνα όπως ποτέ άλλοτε καθώς επιστρέφει στις ρίζες της και καλείται να πάρει την πιο σημαντική απόφαση της ζωής της! Όταν η Μάιλι Στιούαρτ (γνωστή και ως Χάνα Μοντάνα, αστέρι της ποπ) παρασύρεται από τη φήμη και τον τρόπο ζωής των σταρ, ο πατέρας της αποφασίζει ότι πρέπει να αλλάξει παραστάσεις. Δεν είναι δυνατόν! Η Μάιλι αναγκάζεται να ανταλλάξει τη λάμψη του Χόλιγουντ με ένα παλιό τζιν στην οικογενειακή φάρμα στο Τενεσί και να αναρωτηθεί αν μπορεί να είναι και η Μάιλι Στιούαρτ και η Χάνα Μοντάνα ταυτόχρονα. Με λίγη βοήθεια από τους φίλους της - και εκπληκτικές εμφανίσεις από τις Τέιλορ Σουίφτ, Ράσκαλ Φλατς και Βανέσα Γουίλιαμς - θα καταφέρει να διαλέξει ανάμεσα στις Χάνα και Μάιλι; Το «Χάνα Μοντάνα: Η Ταινία» είναι μια συγκινητική ταινία, ιδανική για όλη την οικογένεια.