ΕΝΩΜΕΝΟΙ: Δημιουργώντας το Eternals
Παρακολουθήστε τη σκηνοθέτη Κλόι Ζάο και το καστ της ταινίας Eternals να διηγούνται τις εμπειρίες τους από τη διάρκεια των γυρισμάτων της πιο φιλόδοξης ταινίας των Marvel Studios μέχρι σήμερα. Ανακαλύψτε πώς ένιωσαν τα μέλη του διευρυμένου καστ υποδυόμενα τους ρόλους τους, πραγματοποιώντας γυρίσματα σε απομακρυσμένες τοποθεσίες και δημιουργώντας δεσμούς που θα βοηθούσαν να απεικονιστούν κινηματογραφικές σχέσεις των οποίων η διάρκεια ξεπερνά τα 7.000 χρόνια.
Η πιο φιλόδοξη ταινία των Marvel Studios μέχρι σήμερα. Μάθετε πώς η Κλόι συνέλαβε το αρχικό όραμα για το εγχείρημα αυτό και πώς προσέγγισε τη δημιουργία μίας ταινίας που θα είχε ταυτόχρονα βάθος και επικό χαρακτήρα. Θα ανακαλύψετε το πώς οι δημιουργοί και οι σεναριογράφοι διασκεύασαν τα κόμικ και χάραξαν μία πορεία μέσα από την ανθρώπινη ιστορία για να δημιουργήσουν ένα αφήγημα που θα σηματοδοτούσε την αρχή μίας νέας εποχής για το κινηματογραφικό σύμπαν της Marvel. Ρίξτε μια ματιά στα παρασκήνια και μάθετε πώς κάθε ένα από τα τμήματα, από τον Σχεδιασμό Παραγωγής μέχρι τα Κουστούμια, άντλησε έμπνευση από την αρχική εικονογράφηση του Τζακ Κέρμπι. Θα ανακαλύψετε πώς ένιωσαν τα μέλη του διευρυμένου καστ ξεκινώντας να υποδύονται τους ρόλους τους και γνωρίζοντας το ένα το άλλο για πρώτη φορά στο ComiCon, το πώς ταξίδεψαν σε απομακρυσμένες τοποθεσίες και πάλεψαν με τα στοιχεία της φύσης για να δημιουργήσουν μια από τις πιο νατουραλιστικές κινηματογραφικές εμπειρίες των Marvel Studios. Μάθετε πώς το καστ δημιούργησε δυνατούς δεσμούς και έγινε οικογένεια τόσο πάνω όσο και εκτός του πλατό και πώς αυτό βοήθησε να απεικονιστούν οι κινηματογραφικές σχέσεις των χαρακτήρων των οποίων η διάρκεια ξεπερνά τα 7.000 χρόνια. Ανακαλύψτε όλα αυτά και πολλά περισσότερα στο «Assembled: The Making of Eternals».