Καλή Χημεία: Η Ιστορία του Στο Στοιχείο τους
Στο "Καλή Χημεία: Η Ιστορία του Στο Στοιχείο τους", ο Πίτερ Σον ταξιδεύει τους θεατές στις προσωπικές στιγμές που ενέπνευσαν την ταινία. Ο σκηνοθέτης του "Στο Στοιχείο τους" μιλά για το ταξίδι των γονιών του από την Κορέα στη Νέα Υόρκη, επισκέπτεται το παλιό παντοπωλείο του πατέρα του στην καρδιά του Μπρονξ, και αναλύει την επιλογή του να ασχοληθεί με το ανιμέισον αντί με την οικογενειακή επιχείρηση.
Ο σκηνοθέτης της Pixar, Πίτερ Σον, ταξιδεύει με χιουμοριστικό τρόπο τους θεατές στις προσωπικές στιγμές που ενέπνευσαν την ταινία της Disney και Pixar, "Στο Στοιχείο τους". Στο "Καλή Χημεία: Η Ιστορία του Στο Στοιχείο τους", ο σκηνοθέτης μιλά για το ταξίδι των γονιών του από την Κορέα στη Νέα Υόρκη, επισκέπτεται το παλιό παντοπωλείο του πατέρα του στην καρδιά του Μπρονξ και αναλύει την επιλογή του να ασχοληθεί με το ανιμέισον αντί με την οικογενειακή επιχείρηση. Μια απολαυστική ματιά στις απρόσμενες επιρροές που οδήγησαν στη δημιουργία της κωμικής περιπέτειας "Στο Στοιχείο τους".