«Feliz Navidad» από τους Simpsons και τους Μποτσέλι
Αυτά τα Χριστούγεννα, ο Χόμερ κάνει στη Μαρτζ το απόλυτο δώρο-έκπληξη: μια αξέχαστη ερμηνεία από τον Αντρέα Μποτσέλι, τον Ιταλό σούπερσταρ της όπερας, και τα παιδιά του, Ματέο και Βιρτζίνια.