Οι Διασώστες της 11ης Σεπτεμβρίου
Η ιστορία ηρωισμού και θυσίας μιας ειδικής ομάδας διάσωσης της Αστυνομίας της Νέας Υόρκης -της έκτακτης ομάδας δράσης- στα γεγονότα της 9/11. Η έκτακτη ομάδα δράσης (ESU) είναι ειδικά εκπαιδευμένη για την αντιμετώπιση κρίσεων. Η πιο διαδεδομένη ομάδα στην Αμερική για την χρήση ειδικών όπλων και στρατηγικής (SWAT), αλλά και μια απο τις πρώτες ομάδες διάσωσης στον κόσμο. Λέγεται ότι όταν κινδυνεύουν οι πολίτες καλούν την αστυνομία και όταν κινδυνεύει η αστυνομία καλούν την έκτακτη ομάδα δράσης.
Η μοναδική ιστορία ηρωισμού και αυτοθυσίας μιας ειδικής ομάδας διάσωσης της Αστυνομίας της Νέας Υόρκης -της έκτακτης ομάδας δράσης- στα γεγονότα της 11ης Σεπτεμβρίου. Η έκτακτη ομάδα δράσης (ESU) είναι μια ειδικά εκπαιδευμένη ομάδα για την αντιμετώπιση κρίσεων. Είναι η πιο διαδεδομένη ομάδα στην Αμερική για την χρήση ειδικών όπλων και στρατηγικής (SWAT), αλλά και μια απο τις πρώτες ομάδες διάσωσης στον κόσμο. Λέγεται ότι όταν κινδυνεύουν οι πολίτες καλούν την αστυνομία και όταν κινδυνεύει η αστυνομία καλούν την έκτακτη ομάδα δράσης. Ο πολύ σημαντικός ρόλος της στα γεγονότα της 11ης Σεπτεμβρίου έχει μείνει στο παρασκήνιο, αλλά τώρα για πρώτη φορά, μέσα απο πλάνα αρχείου και προσωπικές αφηγήσεις , θα παρακολουθήσουμε την ξεχωριστή και γεμάτη έμπνευση ιστορία των διασωστών της 11ης Σεπτεμβρίου.