White Collar
Ο γοητευτικός απατεώνας Νιλ Κάφρεϊ δραπετεύει από τη φυλακή, μόνο και μόνο για να συλληφθεί από τη νέμεσή του, τον πράκτορα του FBI Πίτερ Μπερκ. Χωρίς επιλογές, ο Κάφρεϊ συμφωνεί να βοηθήσει το FBI να πιάσει άλλους ασύλληπτους εγκληματίες με αντάλλαγμα την τελική του ελευθερία. Σύντομα, ο Κάφρεϊ βρίσκεται να παίζει ένα παιχνίδι γάτας και ποντικιού με εκείνους που τον θέλουν πίσω στη φυλακή - ή νεκρό.