Ένας αρχηγός αστυνομίας (Ντάνι Γκλόβερ) που μαθαίνει ότι ένα αόρατο, εξωγήινο πλάσμα σκοτώνει εγκληματίες και αστυνομικούς μαθαίνει επίσης ότι θα είναι ο επόμενος στόχος του!
Ο Ντάνι Γκλόβερ πρωταγωνιστεί σε αυτό το συγκλονιστικό σίκουελ ως ένας υπολοχαγός της αστυνομίας που έρχεται αντιμέτωπος με ένα σωρό κατακρεουργημένα πτώματα που βρήκαν οι αστυνομικοί του. Όμως, αντί να είναι έργο αντιμαχόμενων συμμοριών, όπως νόμιζε αρχικά, οι μοχθηρές δολοφονίες διαπράχθηκαν από ένα θανατηφόρο, αόρατο εξωγήινο πλάσμα. Δεν φτάνει που ο εξωγήινος βρίσκεται στην αστική ζούγκλα του Λος Άντζελες, ο υπολοχαγός είναι ο επόμενος στόχος του!