Το Πρώτο Ραντεβού της Ράιλι;
Η Ράιλι, τώρα 12 ετών, κάθεται στο σπίτι με τους γονείς της στο Σαν Φρανσίσκο όταν εμφανίζεται ένας ενδεχόμενος κίνδυνος: ένα αγόρι χτυπάει την πόρτα.