Λάβα
Εμπνευσμένη από την απομονωμένη ομορφιά των τροπικών νησιών και την εκρηκτική γοητεία των ωκεάνιων ηφαιστείων, το Λάβα είναι μια μουσική ερωτική ιστορία που διαδραματίζεται κατά την πάροδο εκατομμυρίων ετών.