Η Διάσωση
Από τον θρυλικό σκηνοθέτη Ρίντλεϊ Σκοτ (Άλιεν, Προμηθέας) παρουσιάζεται μια συναρπαστική ιστορία της ανθρώπινης δύναμης και της θέλησης για επιβίωση, με πρωταγωνιστή τον Ματ Ντέιμον ως αστροναύτη που έχει εγκλωβιστεί στον Άρη.
Ο θρυλικός σκηνοθέτης Ρίντλεϊ Σκοτ (Άλιεν, Προμηθέας) παρουσιάζει μια συναρπαστική ιστορία της ανθρώπινης δύναμης και της θέλησης για επιβίωση. Κατά τη διάρκεια μιας αποστολής στον Άρη, ο Αμερικανός αστροναύτης Μαρκ Γουάτνι (Ματ Ντέιμον) θεωρείται νεκρός και εγκαταλείπεται. Όμως ο Γουάτνι είναι ακόμα ζωντανός και, παρά τις δυσκολίες, πρέπει να βρει έναν τρόπο να επικοινωνήσει με τη Γη με την ελπίδα ότι οι επιστήμονες θα μπορέσουν να καταστρώσουν ένα σχέδιο διάσωσης για να τον φέρουν πίσω.