Ο σουπερστάρ Γουίλ Σμιθ πρωταγωνιστεί σε αυτήν τη φουτουριστική περιπέτεια δράσης για έναν τεχνοφοβικό αστυνομικό ντετέκτιβ που συνεργάζεται με ένα ανθρωποειδές ρομπότ για να ανατρέψει μια παγκόσμια επανάσταση.