Susotázs
Κατά τη διάρκεια ενός επαγγελματικού συνεδρίου στην Πράγα, δύο διερμηνείς στο περίπτερο της Ουγγαρίας συνειδητοποιούν ότι τους ακούει μόνο ένα άτομο. Συναγωνίζονται για την προσοχή της.