Modern Family
Η κωμική σειρά «Modern Family» ακολουθεί τρεις διαφορετικές οικογένειες μέσα από τον φακό ενός σκηνοθέτη ντοκιμαντέρ και του συνεργείου του. Ο Τζέι Πρίτσετ (Εντ Oνίλ) είναι η κεφαλή αυτής της περίπλοκης, αλλοπρόσαλλης και αξιαγάπητης σύγχρονης οικογένειας.