Όταν τον παγιδεύουν για έναν φόνο που αγγίζει ευαίσθητη χορδή, ο Μπράιαν Μιλς (Λίαμ Νίσον) πρέπει να βασιστεί στις ιδιαίτερες δεξιότητές του για μια ακόμη φορά για να κυνηγήσει τον πραγματικό δολοφόνο και να πάρει την εκδίκησή του.
Ο Λίαμ Νίσον επιστρέφει ως πρώην κυβερνητικός πράκτορας Μπράιαν Μιλς, του οποίου η ζωή καταρρέει όταν τον παγιδεύουν για μια δολοφονία που αγγίζει ευαίσθητη χορδή. Καταδιωκόμενος από έναν έμπειρο αστυνομικό επιθεωρητή (Φόρεστ Γουίτακερ), ο Μιλς πρέπει να βασιστεί στις «ιδιαίτερες ικανότητές του» για μια ακόμη φορά για να αποφύγει τις αρχές, να κυνηγήσει τους πραγματικούς δολοφόνους και να προστατεύσει το μόνο πράγμα που έχει σημασία για αυτόν τώρα,την οικογένειά του.