Ένας μισθοφόρος διανομέας βλέπει τον κόσμο του να ανατρέπεται όταν ένα δέμα που έχει προσληφθεί για να μεταφέρει αποδεικνύεται ότι είναι μια όμορφη, φιμωμένη γυναίκα.
Ο Φρανκ Μάρτιν (Τζέισον Στέιθαμ) είναι ο καλύτερος σε αυτό που κάνει: μεταφέρει επικίνδυνα ή παράνομα εμπορεύματα χωρίς ερωτήσεις. Αλλά η τελευταία του αποστολή, μια όμορφη νεαρή γυναίκα που απήχθη από διεθνείς δουλεμπόρους, φέρνει θανατηφόρες επιπλοκές στα σχέδια παράδοσης του. Τώρα ο Φρανκ πρέπει να ξεπεράσει τον αγώνα σε μια περιπέτεια γεμάτη δράση για να σώσει το πολύτιμο φορτίο του και τη ζωή του.