Τα Πνεύματα του Ινισέριν
Ο σεναριογράφος και σκηνοθέτης Μάρτιν ΜακΝτόνα παρουσιάζει μια αντισυμβατική ταινία με πρωταγωνιστές τον Κόλιν Φάρελ και τον Μπρένταν Γκλίσον. Ο Πάντρικ και ο Κολμ είναι φίλοι όλη τους τη ζωή, όμως βρίσκονται σε αδιέξοδο όταν ο ένας κόβει απότομα τις μεταξύ τους σχέσεις, με ανησυχητικές συνέπειες και για τους δυο.
Η Searchlight Pictures και ο σεναριογράφος-σκηνοθέτης Μάρτιν ΜακΝτόνα παρουσιάζουν μια αντισυμβατική ταινία με πρωταγωνιστές τον Κόλιν Φάρελ και τον Μπρένταν Γκλίσον. Ο Πάντρικ και ο Κολμ ζουν σε μια μικρή πόλη και είναι γείτονες και φίλοι όλη τους τη ζωή. Ξαφνικά, όμως, βρίσκονται αντιμέτωποι με ένα αδιέξοδο με ανησυχητικές συνέπειες και για τους δυο. Ο Κολμ ζητάει από τον Πάντρικ να μην του ξαναμιλήσει και, μάλιστα, επιμένει ότι θα κόβει ένα δάχτυλό του κάθε φορά που ο Πάντρικ θα παραβιάζει τη συμφωνία. Παρά την εξωφρενική και μονόπλευρη δήλωση του Κολμ, ο Πάντρικ είναι αποφασισμένος να σώσει τη φιλία τους. Με φόντο τον ιρλανδικό εμφύλιο της δεκαετίας του 1920, το «Τα Πνεύματα του Ινισέριν» συνδυάζει το χαρισματικό καστ με μια μοναδική υπόθεση και υπέροχη φωτογραφία.