Η Μεγαλύτερη Μικρή Φάρμα: Η Επιστροφή
Οι Τσέστερ αφήνουν τη ζωή στην πόλη για να ξαναδώσουν ζωή σε μια άγονη γη. Ζώντας σε αρμονία με τη φύση και μεγιστοποιώντας τη βιοποικιλότητα, δημιουργούν μια μαγική, λειτουργική φάρμα.